av Joakim Ljungqvist | nov 9, 2021
Svenska BOStällen Uppdrag: Svenska Boställen är en bostadsutvecklare som verkar mestadels i västra och södra Sverige och man har nu för avsikt att expandera sin verksamhet och satsar nu på östra Sverige. Svenska BOställens ambition är att skapa ett hållbart byggande,...
av Place Promotion | dec 22, 2020
Bauhaus Uppdrag: Bauhaus arbetar aktivt och med en klar tillväxtstrategi med en strävan är att växa på flera attraktiva platser i Sverige.Som ett led i detta arbete har Place Promotion analyserat enskilda marknader och med detta som grund bidragit till värdefulla...
av Place Promotion | dec 22, 2020
AB Göta Kanalbolag Uppdrag: Bidra i paketering och utvecklingen av ett investeringsprospekt avseende Besökscenter Göta kanal Idag är Göta kanal ett mycket starkt varumärke som associeras med allt från en lugn båtsemester och klassiska filmer, till ett exotiskt resmål...
av Place Promotion | dec 15, 2020
Oskarshamn kommun Uppdrag: Utredning framtida organisation, destinationsutveckling, platsmarknadsföring och turismverksamhet Place Promotion fick i uppdrag att utreda hur en framtida organisation avseende frågorna destinationsutveckling, platsmarknadsföring och...
av Place Promotion | dec 15, 2020
SNDMO Uppdrag: Hållbar destinationsutveckling SNDMO Place Promotion genomförde under hösten 2020 en digital workshop med de ca 40 medlemmarna i SNDMO (Swedish Network of Destination Mangement Organisations). Syftet var att engagera, inspirera och utmana deltagarna...